Titanicii – blognovelă ȋntr-un act, mult prea lung şi acela


– Mă simt ofensat ȋn onoarea mea, zise blogărul Unu. Numai tu eşti de vină!

– Da’ ce-am făcut? ȋntrebă candid blogărul Doi.

– Problema nu este ce ai făcut, ci ce n-ai făcut. N-ai făcut ce trebuia să faci, auzi?

– Ăsta este blogul meu şi nu fac pe el după cum mă taie capul, ai auzit?

– Ah, te voi pedepsi, canalie! O să te scot de pe blogroll …

– N-o să ȋndrăzneşti! răspunse cu vocea tremurȃndă blogărul Doi. După atȃta vreme …

– Bine, să nu zici că nu te-am avertizat!

(cinci minute mai tȃrziu …)

– Nu pot să cred! Tu chiar m-ai scos de pe blogroll. Ce mişelie!

– Doar mă cunoşti: eu ce zic şi scriu! răspunse demn blogărul Unu.

– Chestia asta nu va rămȃne nepedepsită, să ştii!

– Da? Şi ce-o să faci, dacă nu-i cu supărare?

Ȋn criză de idei, ca să cȃştige timp, blogărul Doi ȋncepe să ȋngȃne:

– O să vezi tu ce o să-ţi fac. O să … o să … (idee salvatoare) Da! Ştiu! O să se te scot şi eu de pe blogroll de la mine! Ha!

– Dacă faci asta, s-a zis cu tine! O să …

Ajuns aici, cititorul de bloguri ȋşi luă mȃna de pe mouse. Ȋşi ȋntinse mȃinile şi picioarele, amorţite de atȃta stat pe scaun și, după un scurt moment de reflecție, mută cu un gest discret cursorul pe „x”-ul din colţul dreapta sus al ecranului.

Ȋn liniştea de catedrală a camerei doar un click se mai auzi. Apoi …

Nimic nu se compară ȋntr-o după-amiază tȃrzie cu o partidă bună de Solitaire, nu-i aşa?

3 gânduri despre “Titanicii – blognovelă ȋntr-un act, mult prea lung şi acela

  1. Ce am invatat din celalalt text, Toy-blog, din comentariul domnului Alexandru mi s-au aliniat toate in minte , matrita se aplica si aici,sunt necesare si certurile, sunt ca un test de evaluare, atat pentru cei care se expun cat si pentru cei care citesc, doar un habotnic ar putea sa faca vreo remarca de genul, ,,bine i-a zis !!!1″, in rest , ne cam dam seama sau invatam din aceste incidente sau accidente, cum e cu comunicarea, cum e cu cu comuniunea, cum e cu calea spre Dumnezeu ! Greu e , foarte greu…

  2. Stai că mai este blogărul Trei care cere insistent:
    – Să mă scoți acuș din blogrollul tău!
    – N-am înțeles.
    – Nu vreau să mai apar pe site-ul unuia ca tine, înțelegi? Să mă scoți acu!
    – Iete, nu vreau, ce ești tu, poruncitorul meu?

    (și așaaaa…. mai departe)

Dă o replică!

