Liviu Mocan – Urmind Soarele: Rugaciunea


De reflecție și pentru o bună simțire …

Persona

8 prayer sculpture study _ detail
liviu mocan – rugaciunea
(detaliu – model in lemn)
prin harul și chemarea lui Dumnezeu, sunt sculptor
arta mă preocupă la maxim,
dar căutările mele trec dincolo de ea, la Creatorul ei
prin acțiunile mele doresc să-L las pe acesta să se exprime
„puneți Mă la incercare și veți vedea că Eu sunt Dumnezeu”
proiectul de artă „urmând soarele”,
acela de a crea pe fiecare continent un simbol de speranță
pentru viața de dincoace și de dincolo de moarte,
mi l am propus intrucât nu pot să il realizez
cu siguranță insă că se va face, dacă Dumnezeu vrea

Vezi articol original 308 cuvinte mai mult

Dă o replică!

