Cât pe ce


Nu vei fi niciodată sigur; nu vei putea să ne spui ce-a fost, ci doar ce se întâmplă:

un buchet de coincidențe, o măiastră regie, câteva măsuri pe claviatura destinului, o vorbă cioplită într-un duh, o adiere cristalizată în mici iubiri, speranțe și încredințări …

Este posibil să ai dreptate în toate astea, dar cine să poată băga mâna în foc pentru tine?

Nu contează: visele ți s-au țesut pe pânza mărturisirii, iar acum nimeni – nici chiar tu – nu le mai poate deosebi dintre faptele consemnate în catastife.

Ei se vor numi cei drepți, pentru că nu au nici trecut, nici viitor, ci fac chiar acum pași atent aliniați Riglei. E tot ce contează.

Pe tine nu vor ști cum să te numească, așa că îți vor spune, pentru conformitate, cel-de-departe. Aproape că te-au nimerit, dacă e să mă gândesc mai bine …

Un gând despre “Cât pe ce

  1. Cuvintele de mai sus mie imi suna, de fapt imi suna si mie pentru ca nici eu nu voi fi vreodata sigur, am fost candva dar simteam ca ma sting … Aceasta nesiguranta , dincolo de teama, dincolo de neincredere, dincolo chiar de apostazie , te face sa-ti strangi familia intr-o continua imbratisare pentru ca , pana la urma , pentru ei te temi, pe ei vrei sa-i vezi salvati, pe ei vrei sa-i aduci inaintea lui Dumnezeu chiar daca intr-un ultim efort al tau esti inecat de necredinta ! Siguranta iti da o stare de confort necesar pana la urma dar numai disperarea si indoiala te arata asa cum esti , doar prin aceste doua stari poti sa prinzi o farama din Eternitate! Unii trec prin asemenea trairi fara sa stie de ce, fara sa fi cerut vreodata sa treaca ,poate au cerut candva doar putin mai multa intelepciune, printre acestia ma numar si eu! Altii o fac in mod voit, si le asuma ca mod de viata gasind intr-un final echilibrul, aceia sunt Sfintii lui Dumnezeu …

    Cat despre ,,cel de departe” , uneori chiar asa ma simt … Noroc ca o am pe sotia mea si pe copilas, oricat de departe m-as fi simtit , ne avem unii pe altii si e de-ajuns. In rest,stie Dumnezeu mai bine ceea ce este randuit pentru fiecare suflet !

Dă o replică!

