Să nu-i dai vecinului tău capră


De când cu laptele gras și bogat în proteine și vitamine care curge dinspre UE gratis visul românesc despre capra vecinului sună cam așa:

Nu, nu te las să-i cauți aproapelui tău bunăstarea, pentru că de nevoia lui nepotolită, într-o neostoită curgere către același orizont visat de noi toți, atârnă greu și sigur rostul meu de a fi, propria mea bunăstare.

4 gânduri despre “Să nu-i dai vecinului tău capră

  1. Pace. Nu ne cunoastem, dar te „urmaresc” indeaproape. Ma numesc Tibi si sunt un frate al tau de la Oradea si un copil al Domnului. Stiu ca poate suna aiurea si ca este tardiv ( o perioada am lipsit de pe blogosfera, un alfel de post), dar inca sunt socat de ce s-a intamplat cu parintii vostri, nici nu stiu ce as putea sa va spun; adica as vrea multe dar stiu ca le-ati auzit deja. Va spun doar atat: va iubesc si ma rog ca Domnul ISUS sa va binecuvanteze. Da ati putea fi surprinsi , dar chiar va iubesc si eu nu fac afirmatii gratuite. Va iubesc si pe voi si toti” fratii” mei pe care ii cunosc, intr-un fel sau altul. Ca sa ma intelegi iti dau un exemplu: au venit la biserica noastra frati de la cluj, trei din ei i-am avut oaspeti in casa, de atunci ii iubesc si sant pe lista mea de rugaciuni. Dupa ce m-am intors la Domnul L-am rugat mereu sa-mi dea dragoste din Dragostea Lui ( pt. ca nu mai puteam iubi,nu mai stiam iubi ), cea cu care M-a atins si pe mine, si pt. ca El asculta rugaciunile, am capatat dragoste. Nu pot sa-ti descriu cum si cat pot iubi, as vrea sa va pot si voua tuturor fratilor mei sa va dau din dragostea mea, sa simtiti si voi ce simt eu. Oamenii spun ca e asa bine sa fii iubit, dar eu va spun ca sa iubesti e dea dreptul inaltator, te simti implinit, iar cand poti impartasi Dragostea Lui CHRISTOS cu altii e dea dreptul minunat. Domnul ISUS sa fie onorat si glorificat de noi si in vietile noastre, Amin.

    1. Mulțumesc pentru cuvintele frumoase. Deși a trecut atâta vreme de atunci – aproape doi ani – nici o vorbă bună sau rugăciune nu este tardivă. Multă binecuvântare, Dyo.

  2. Multumesc si eu Tibi, intr-adevar suna asa mangaietor sa citesc cuvinte de viata fratesti. Fii binecuvantat pentru ca doresti si vrei sa simti cu familia noastra. Ne este de folos sa auzim asemenea cuvinte . Continua sa fii o incurajare!

  3. DUMNEZEU sa va binecuvinteze, pe toti ( toata familia ) si sa intareasca lucrarea mainilor voastre. Laud si slavesc pe Domnul pt. voi. Va iubesc pt. ca Il iubiti pe Domnul, si pe toti cei care-L iubesc. „Pacea nu inseamna absenta razboiului, ci prezenta Dragostei.”(Richard Wurmbrand). Pacea Domnului ISUS sa va umple inimile si fiinta, ( si asta tot pt. Slava Lui ) Amin.

Dă o replică!

