Sunt atât de aproape de aceste frumuseți … și n-am știut de ele!

Blog de călătorii

La o oră de mers cu mașina din Brașov, în direcția Sighișoara, se găsește un vulcan stins, care a dat naștere unor peisaje superbe. Poti păși pe bulevardele largi de zgură și te poți bucura de peisajele superbe pe care le-a creat natura.

Undeva la vreo 200 de metri se găsește și un lac de acumulare apărut în urma exploatării unei cariere de bazalt. În ciuda culorii superbe, apa e plină de broaște care orăcăie asurzitor.  După ce am vizitat aceste două obiective, ne-am întors în sat pentru a vizita castelul Bethlen. Ne-a deschis o doamnă de etnie maghiară care ne-a lăsat să intrăm, să ne cățărăm și să facem poze. La sfârșit ne-a spus „dacă vreți să dați ceva pentru castel puteți să-mi dați mie”. I-am lăsat câțiva lei deși, după câteva minute, a venit la noi o altă bătrânică unguroaică simpatică foc, care ne-a informat că nu trebuia…

Vezi articol original 41 de cuvinte mai mult

Dă o replică!

