Nedumerire cu premeditare


Vis a vis de amara chestiune a torturilor pentru homosexuali (n.b.: dacă poate un cofetar creștin să refuze comanda unui cuplu non-hetero, invocând libertatea de conștiință), am și eu întrebare, una apocrifă și subtilă, după cum mi-e obiceiul: este legitim ca un patron de restaurant creștin să refuze a-i servi masa unui client gras, pe motiv că lipsa de cumpătare este păcat? Sau e și asta discriminare?

11 gânduri despre “Nedumerire cu premeditare

  1. Sa incerce numai !!! Cel putin cu un geam si-o vesela sparta s-ar alege … 🙂

    P.S.

    S-ar putea , daca nu am grija , ca in curand sa implinesc 100 de kg…. Asa ca …., ca asa …:) ….. se intelege !!!!

      1. Nu vreau mai mare , nu , nu , nu ……!!! 🙂 Ia sa nu ma mai uit pe Paprika , emisiunea asta-i de vina ! Sigur e ceva ,,demonic” in ea … 🙂

    1. Ah, m-ai prins la faza asta! Trebuia să spun ”dezavantajat pe orizontală”. 🙂
      Ce să zic: dacă Pavel s-a făcut cu Iudeul … Iudeu și cu Grecul s-a făcut Grec, nu văd de ce nu mi-aș sacrifica și eu frumusețea abdomenului de dragul misiunii. Îmi recomanzi un astfel de loc? Prefer meniurile mediteraneene … 😉

  2. Dar poate un creștin să vândă băuturi alcoolice alcoolicilor? (creștinilor să zicem că poate, că ei știu să se oprească atunci când trebuie :))) ) Dacă asta poate (și asta se întâmplă oricum), atunci restul nu? Hmm

    1. Sa inteleg ca un tort gay ( trebuie sa folosim ipoteza ca e posibil asa ceva) incurajeaza gay-smul precum alcoolul alcoolismul? Pana la urma se uita ca a fost o decizie individuala nu colectiva desi colectivele nu scapa ocazia de a se folosi de material. Nu am probleme sa torn un pahar de vin unui alcoolic sau sa refuz, circumstantele conteaza.

      1. Colective are sensul de grupari create adhoc sau nu cu ocazia unui eveniment catalizator in cazul de fata cofetarul intransigent. Ceea ce ar trebui tratat ca si o stire de ziar de cartier e folosit ca pretext pentru a da refresh obsesiilor care le unesc. Asa se ajunge sa se discute despre cazul in speta ca si cum ar avea implicatii doctrinare crestine. E doar o barfa demna de un ziar de scandal, despre oameni cu o anume slabiciune ( impotenta empationala, ca sa fortez si eu dexu, raportata la o categorie de oameni) cu nimic mai importanta decat altele mai putin fashionable. Nu merita atentia noastra decat timp de o cafea dimineata.

Dă o replică!

