Aniversare


Împlinim astăzi 20 de ani de căsătorie. Nu știm cum au putut trece atât de repede, însă știm că i-am umblat cu folos și cu multă bucurie. Iar Domnul, în toate câte le-am întâlnit pe cale, ne-a fost alături, în har, în mângâiere, în încurajare.

Nu e o piatră de hotar, ci mai degrabă un nou orizont …

IMG_7516a

IMG_7540a

8 gânduri despre “Aniversare

  1. O familie fericita ,implinita!!!Sa aveti parte in viata de zi cu zi de sanatate, fericire,bucurie ,succes ,intelepciune divina si parte de binecuvintari divine !Si Dumnezeul meu sa ingrijeasca de toate trebuintele voastre, dupa bogatia Sa, in slava, in Isus Hristos.

  2. voi doi parcă și semănați! Că altfel nu-mi pot explica de ce nu-mi dau seama cu cine seamănă copiii voștri, cu care dintre voi. Mi s-a mai întâmplat așa cu niște prieteni. Îmi dau seama că pruncii seamănă cu unul sau cu amândoi, dar nu-mi pot da seama de la cine ce au luat. Singura iexplicațiune e că și voi semănați între voi. 🙂 Ceea ce e perfect posibil, un profesor de-al meu de la facultate ne spunea că este posibil ca cei doi să începe să semene unul cu altul în timp, nu doar la felul de a fi.
    Domnul să fie cu voi!

    1. Ținem periodic colocvii și seminarii pe tema asta, fără să ajungem la o rezoluție definitivă 😉
      Se pare că cel mai mare, Cătălin, aduce cu mine din vremea adolescenței, în timp ce Teo seamănă mai bine cu socrul meu.
      Mă rog, noi credem că împreună cu soția mea ne-am găsit în ciuda faptului că nu semănăm, dar poate că chipurile noastre sunt mai apropiate decât am crede …
      Mulțumesc de urare!

Dă o replică!

