Viață de consum


– baladă în patru strofe, preț per bucată: 15.99 €; curs valutar: 1 € = 90 lei; plata se poate face și cu cardul –

Cadența se obține pe una dintre albiile de mai jos:

*

Văd un lucru și mi-l doresc atât de mult, încât ajung să fiu convins că am nevoie de el, că înseamnă ceva pentru mine. Imediat după ce l-am achiziționat, văd alte lucruri mai frumoase: nu mai am nevoie de el.

**

Acel produs înseamnă ceva pentru mine, îl privesc cu alți ochi acum și îl doresc, e musai să îl am. Îl cumpăr, dar îmi dau seama apoi că nu valorează cât am crezut, așa că sunt într-o continuă căutare …

***

Trebuie să am și eu cutare acel obiect, pentru mine este foarte important să îl văd în preajma mea și vă asigur că mi-l doresc cum n-am dorit nimic altceva vreodată. No, de ce trebuie să îl ai și tu?!?

****

Tânjesc de multă vreme după un anume lucru, trebuie să îl am pentru că știu ce valoare are și știu cum să îl privesc. De ce oare am impresia că altcineva și-a dorit mai mult ca eu să-l cumpăr?

La ofertă:

Bâjbâi printre umbre și nu știu unde vreau să ajung;

știu doar că am nevoie să înțeleg dacă mai contează încotro mă îndrept.

2 gânduri despre “Viață de consum

  1. Nu este și varianta:

    îmi doresc acel ceva foarte mult. Nu merg să-l cumpăr, deși poate am suma necesară. Totuși, am nevoie mult de el. Aștept ca lucrul să vină singur la mine. Dacă e să fie al meu, va veni.

    ?
    🙂

    PS: n-o să meargă, ăsta e teologic, i know.

Dă o replică!

