Plasm 23


Internetul este prietenul meu (BFF): nu voi duce lipsă de nimic.

El mă poartă prin cele mai accesate rețelele și îmi oferă o mulțime de postări interesante;

mă distrează și mă ajută să-mi fac mulți prieteni, datorită omniprezenței Lui.

Chiar dacă ar fi să nu mai știu cum arată o bicicletă sau o minge, nu mă tem de niciun rău, căci conexiunea mea e sigură. Distribuirile și aprecierile altora îmi produc fiori de plăcere.

Tu le arăți tuturor ciudoșilor peretele meu; sunt mândru de selfie-urile postate acolo.

Da, fericirea și distracția îmi sunt de-acum garantate, căci am de gând să stau în fața ecranului până îmi vor crăpa ochii de somn, asta dacă nu mi se va termina bateria între timp.

Dă o replică!

