Sănătate, nu aparența ei …


„Tot timpul ciugulești, nu mănânci, iar mâncarea proastă se adună. Ești într-o agitație perpetuă, cred că dacă ne-am întâlni mai mulți să vorbim despre viața noastră, probabil că am putea să începe să conștientizăm puțin acest lucru. Ce înseamnă stresul? Înseamnă alergătură, înseamnă oboseală, înseamnă multe lucruri de făcut într-o unitate de timp mică, înseamnă o stare de nemulțumire”

(Sursa: Republica.ro)

Pentru câți dintre români viața nu arată așa? Cu ce preț? Merită?

De luat aminte la avertismentul jurnalistei Livia Dilă. Sfaturile ei sunt de bun simț și nu chiar atât de greu de pus în practică. Eu unul le-am văzut eficiența în propria mea viață, din fericire, înainte de a intra pe panta îngrijorătoare a dezechilibrului diabetic descris de dânsa – acesta păstrează aparența sănătății, ascunzând boala ce va să vină.

Un gând despre “Sănătate, nu aparența ei …

Dă o replică!

