Ce trebuie să fac?


Vai de mine, câte am de făcut! O mulțime de lucruri mă așteaptă docile, stivuite în anticamera amânărilor de fiecare zi. Am nevoie de spații de stocare speciale pentru cele nerealizate încă. Sunt nevoit să mă înregimentez într-un cloud pentru a-mi organiza visele. Nu mă las cu una, cu două. Iau atitudine, să știți. Comentez. Like.[1] Distribui. Prefer. Particip. Puteți conta pe mine, nu vă voi dezamăgi.

Dar tot nu știu ce trebuie să fac. Nu-i nimic, acolo între pixelii obsceni ai unor pătimiri omenești proiectate pe axe gradate în Ghz și Mb e o lume întreagă care-mi stă la dispoziție și care nu are altă plăcere mai mare în existența-i decât să-mi spună ce să fac, ce e bine și ce nu, ce îmi este de folos și ce trebuie considerat spam sau aruncat direct în trashul bin.

Ce bine, nu-i așa? Pentru că în ziua de astăzi pomul cunoștinței binelui și răului nu mai are nici crengi, nici frunze, nici fructe, ci e încărcat cu postări, comentarii și distribuiri. Înfulecăm zilnic din fructele sale și nu murim, ba mai mult, unii cercetători afirmă că acestea sunt bune pentru sănătate și că vom trăi atâta vreme cât va exista  pe lume un server care să ne conserve urmele pașilor pe care îi facem prin sat și o conexiune decentă de wifi cu împărăția.

Așa că nu mă îngrijorez. Tot nu știu ce trebuie să fac – nici nu o să știu vreodată – dar dorm liniștit: îngerașul meu personal vede în permanență Fața Rețelei, iar asta îmi este suficient.

SHARE this if you LIKE. It`s good for your health! All day long!

Ok, reformulez: LIKE this if you SHARE it. That`s better …

LIKE me, please.

One more time.

😉

[1] Nu, nu e un englezism, ci pur și simplu o forma de indicativ prezent în limba română a unui verb ce desemnează una din cele mai obișnuite și, în același timp, spirituale activități ale omului în spațiul virtual

Dă o replică!

