Eu prefer lumina naturală. Și becurile mici


Cineva a aprins fără să ne întrebe lumina în încăpere. Câtă impertinență! Acum ies la iveală o mulțime de deranjamente despre care nu aveam habar în bezna de odinioară. Ar fi multe de pus la punct, acum vedem limpede. Cum de nu a făcut cineva acest lucru mai devreme? Adevărul e că și eu aș fi putut aprinde lumina asta, dar nu mi-a trecut prin scăfârlie.

Deocamdată, încă ne deranjează becul – de ce nu e cu led, de ce consumă atât, ar fi de preferat lumina naturală, de ce nu s-au aprins alte becuri, de ce tocmai acesta. Unii încearcă să-l deșurubeze, dar …  frige! Cei care au apăsat pe întrerupător nu înțeleg care e problema: măcar dă și un pic de căldură! Unii  însă nu și-au dezlipit ochii de pe bulb, iar acum încep să lăcrimeze. Nici n-au observat câte sunt de văzut în jurul nostru. Alții se bucură că pot și ei, măcar acum, să citească un rând dintr-o carte. Mai sunt și din aceia care țin încă ochii închiși, le e mai bine așa. Eu am tabletă, așa că mă doare în cot de toată tevatura asta. Totuși, o să îi dedic câteva articole, numai să nu mă lase wifi-ul tocmai acum …

Ar trebui cumpărat un candelabru, dacă tot funcționează, măcar să arate bine. Și să dăm cu var pe ici pe colo. Apoi vom putea pleca liniștiți pe la casele noastre. Iar ultimul să stingă, totuși, lumina aceea.

Noapte bună!

Un gând despre “Eu prefer lumina naturală. Și becurile mici

Dă o replică!

