Sunt creştin pentru că…


O primă evaluare a cărții, venită din partea unui cititor. Încurajator!

Dana SisoEva

IMG_20160605_204511

Mi-am cumpărat cartea editată de Voicu Bojan, „Sunt creştin”, apărută la Editura Aqua Forte anul acesta, pentru că jumătate din cei care au contribuit la scrierea ei fac parte din cercul meu de prieteni, cunoscuţi şi foşti profesori. Sunt oameni pe care îi preţuiesc şi textele lor nu se putea să nu-mi stârnească interesul. Şi asta cu atât mai mult cu cât sunt încercări de răspuns la o întrebare aparent, doar aparent simplă: De ce sunt creștin? Şi aici ar trebui să scriu cuvântul acela ce-mi părea ciudat când dădeam de el în citirea Psalmilor: Oprire! Continuă să citeşti doar după ce răspunzi singur la provocarea nescrisă a cărţii: De ce eşti creştin? Sau de ce nu eşti?

Cei 15 oameni, ale căror texte compun cuprinsul cărţii, au aşternut pe hârtie propria lor aventură spirituală, „ca o simplă bucurie a reafirmării credinţei”, chemaţi fiind a se alătura scrierii lui…

Vezi articol original 1,252 de cuvinte mai mult

Dă o replică!

