In(c)epții (1)


Idee pentru o scenă de film, eventual chiar unul evanghelic dacă așa vă dă ghes inimioara:
(Norman Geisler stând într-o poziție demnă, având privirea îndreptată țintă spre obiectivul camerei de filmat și un zâmbet discret în colțul gurii. Vântul îi bate împotrivă, accentuându-i trăsăturile ferme, dintr-o bucată. În fundal, steagul american arborat pe clădirea unei biserici texane. Are o Apologetică creștină în mâna stângă, pentru a-și apăra credința, și un AR-15 în cea dreaptă, pentru a-și apăra dreptul constituțional de a-și apăra propria viață.)
NORMAN GEISLER (cu o voce puternică, totuși fără să strige): You talkin` to me?
(O rafală puternică. Râs isteric.)
O coloană sonoră potrivită ar fi cea din The Godfather, dar aici sunt deschis la variante …

8 gânduri despre “In(c)epții (1)

  1. Acum citiva ani scriai despre Romania Evanghelica – „un blog a dejecţiilor de tip vadimist, împletite cu cinice interferenţe becaliene. Acest blog este o ruşine a spaţiului blogosferic evanghelic românesc şi dacă nu putem face nimic pentru a-l opri de la terfelirea unui brand, putem măcar să-l boicotăm evitându-l, ba chiar mai mult, sfătuindu-i şi pe alţii să nu o facă ( printr-un baner de avertizare de pildă ).”

    1. Credeam că ai depășit istoriile astea, din vremea când nu ne cunoșteam unul pe celălalt. Eu am uitat ce ai scris despre mine în acele vremuri și te sfătuiesc să procedezi în același fel. Spre binele tău o spun.

      1. 1). Nu e vorba de ceva in legatura cu noi doi.

        E vorba despre modul pripit, patratos, in care reactionezi.

        De fiecare data cind ataci pe cineva in mod inconsistent, imi aduc aminte…

        Si de ale tale, si de ale Patratosului, si de ale lui Nadaban, si de ale altora…

        Vorba lui Plesu: Răfuiala a devenit modul de viaţă al lumii noastre. Iar bădărănia ţanţoşă, un model de comportament.

        Cum eu nu am renuntat sa fiu un oponent al gindirii si actiunii patratoase, nu am de gind sa trec peste astfel de momente publice precum dai de inteles ca ai vrea.

        2). Nu vad cum ai sti ce ar fi spre binele meu…

        Am impresia ca nu stii nici macar ce ar fi spre binele tau…

      2. Dacă chiar ții morțiș să dezgropi potcoave de cai morți, n-ai decât. Altceva n-am de zis în privința asta.

Dă o replică!

