Imunitatea la infirmare în acțiune – cazul Kurt Wise


Iată ce spune, sincer ca un creștin veritabil, acest înfocat apărător al ideii de „pamânt tânăr” despre metoda sa științifică:

„Although there are scientific reasons for accepting a young earth, I am a young-age creationist because that is my understanding of the Scripture. As I shared with my professors years ago when I was in college, if all the evidence in the universe turned against creationism, I would be the first to admit it, but I would still be a creationist because that is what the Word of God seems to indicate. Here I must stand.” (Sublinierea îmi aparține.)

Sursa: https://creation.com/kurt-p-wise-geology-in-six-days

Adică, pe limba noastră strămoșească:

„Deși există motive științifice pentru acceptarea unui pământ tânăr, eu sunt un creaționist care crede într-un pământ tânăr, deoarece aceasta este înțelegerea mea a Scripturii. Așa cum am împărtășit și profesorilor mei cu ani în urmă, când eram la facultate, dacă toate dovezile din univers ar fi împotriva creaționismului, aș fi primul care aș recunoaște acest lucru, dar aș fi în continuare creaționist pentru că ne arată Cuvântul lui Dumnezeu. Acesta este punctul meu de vedere.” (notă: ultima propoziție nu este o traducere prea fidelă a celei din engleză, dar am ales să vă redau citatul așa cum este el publicat pe site)

Sursa: https://creation.com/kurt-wise-in-sase-zile

Îmi pare că în acest concert surd al disputei creație – evoluție totul se joacă pe credințe de nezdruncinat, de ambele părți. Fiecare este „protejat” mental de orice argument venit dinspre opozant, pentru că trebuie să credem ceea ce credem și basta. E cea mai solidă imunitate de care dispunem. Oh, de-ar fi cea naturală la fel de solidă, Covidul ar fi fost la fel de dăunător precum un simplu strănut de primăvară …

Dă o replică!