Evanghelion modern 4:27-42


27Atunci s-au întors şi adepţii lui şi se mirau că a discutat cu o femeie puritană. Totuşi nici unul I-a zis: “Ce cauţi?“ sau “Despre ce vorbeşti cu ea?”

28Atunci femeia a pus Biblia deoparte, a plecat între ai săi din Biserică, şi le-a zis fraţilor:

29 “Veniţi să-l ascultaţi pe acest om, care mi-a descoperit conflictul interior în care mă zbat de atâta vreme; nu cumva este acesta Eliberatorul?”

30 Ei au ieşit din Biserică şi veneau spre El.

31 În timpul acesta, adepţii Îl rugau să-şi politizeze discursul şi ziceau: “Înţeleptule, fă şi ceva politică!”

32 Dar El le-a zis: “Eu am de promovat o politică pe care voi nu o cunoaşteţi.”

33 Adepţii au început deci să-şi zică unii altora: “Nu cumva L-a atras cineva în partidul lui?”

34 Modern le-a zis “Politica Mea este să urmez calea naturală a lucrurilor care M-au adus în existenţă.

35 Nu ziceţi voi că mai e puţină vreme până când vom culege roadele eliberării? Iată Eu vă spun: Ridicaţi-vă ochii şi priviţi înainte la oamenii gata să le culeagă.

36 Cine se lasă condus de ideile acestea, îşi împlineşte menirea şi se bucură de libertate; pentru ca şi cel ce gândeşte şi cel cel se lasă doar condus de idei să se bucure în acelaşi timp.

37 Căci în această privință, este adevărată zicerea: “Unul aruncă o piatră în fântână, altul sare după ea.”

38 Eu nu v-am trimis să urmaţi idei care ar fi rodul mincii voastre; alţii au făcut treaba asta pentru voi, iar voi doar le-aţi înghiţit pe nevăzute.”

39 Mulţi dintre puritanii de acolo l-au aprobat pe Modern din pricina mărturiei femeii care zicea: “Mi-a descoperit conflictul în care trăiesc.”

40 Când au venit puritanii la El, L-au rugat să mai rămână la ei. Şi El a rămas acolo.

41 Mai mulţi l-au aprobat, din pricina inteligenţei şi frumuseţii argumentării Lui.

42 Şi ziceau femeii puritane: ”Acum noi suntem de acord cu El nu din pricina spuselor tale ci pentru că ne-a convins şi pe noi, şi ştim că acesta este în adevăr Eliberatorul omenirii.”

4 gânduri despre “Evanghelion modern 4:27-42

  1. ce mai e si cu evanghelionul asta?!
    vad eu ca se vrea un fel de parafrazare moderna a versiunii biblice din Ioan 4:9;
    ceva rau cu versiunea originala?

Dă o replică!

